Sunday 1 March 2020

Volgende 6 DJ blokke klaar

Ek het nog 6 blokke van my DJ klaar. Stadig maar seker begin hierdie kwilt nou vorm kry. Die tema vir hierdie blokke (behalwe 1) was fuzzy cutting en appliek. Dit was nie oorspronklik my idee om appliek nou al te doen nie. Ek wou dit vir laaste los, aangesien appliek gewoonlik vir my vinnig gaan. Maar, nadat ek myself die uitdaging gegee het om G11 (Blou blok met honde en strikkies) te doen (sien my vorige plasing) het die fuzzy cutting en appliek gogga baie hard gebyt LOL

I finsihed 6 more DJ blocks. Slowly the quilt is starting to get shape. The theme for these blocks (except 1) is fuzzy cutting and applique. I didn't plan on doing applique yet. I wanted to leave it for last as I find applique to go quickly. But, after challenging myself (see my previous post) to do G11 (Blue block with dogs and bows), I guess the bug just bit too hard LOL


Met die pienk blok, het ek my eie reel gebreek: "moenie stikwerk doen as jy moeg is nie". Ek het 23:00 gou-gou die blok aanmekaar gesit, net om te besef ek het my driehoeke verkeerd om vasgewerk. Die volgende oggend het ek dit gou reggestel...

I broke my own rule with the pink block: "don't stitch when you are tired". I quickly assembled the block 23:00 at night, just to discover I had my triangles the wrong way around. The next morning I corrected that...




Tussen-deur het ek vir my 'n nuwe pennetjiesak gemaak. My ou een is nou gedaan en het begin losskeur en uitrafel. Ek het nie 'n patroon gebruik nie, nie die grootte van die ou pennetjiesak as verwysing gebruik en gestik.

In the meantime I made a new bag for my pegs. The old one started to disintegrate. I didn't use a pattern but I did use the size of the old bag as a reference.


3 comments:

  1. your Dear Jane is coming along nicely! little by little it will get done

    ReplyDelete
  2. Before you know DJ is done! Beautiful blocks. ...and yes, you are not the only one to sew when you are tired and it goes wrong! It has happened to me too. The error block looks interesting too. Cute peg bag.

    ReplyDelete
  3. You are doing very good in making your Dear Jane blocks.

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.