Sunday 23 June 2019

Omboorsel aan die gang

Die omboorsel vir die blou kwilt is aan die gang. Die grootste vordering is hierdie week gemaak. Donderdag het ek die omboorsel se stroke gesny en aan mekaar vasgewerk. Vrydag het ek die omboorsel aan die voorkant van die kwilt vasstik.

The binding for the blue quilt is getting along. The biggest progress was made this week. On Thursday I cut the strips and stitched them together. On Friday I managed to stitch the binding to the front of the quilt.



Vandag kon ek 'n gedeelte van die omboorsel met die hand aan die agterkant van die kwilt vaswerk (die stuk tussen die twee rooi pyltjies is vasgewerk).

Today I had some time to hand stitch a part of the binding to the back (the section between the two red arrows are stitched down). 


Ek is nie seker wat hier verkeerd gegaan het nie. Die hoek wil nie mooi omvou nie. Ek vermoed die hoek is dalk verkeerd vasgestik en sal losgetorring en weer vasgewerk moet word

I am not sure what went wrong here. The corner doesn't want to fold back properly. I might have to undo that part and try again.



Ek dink en gaan eers daaroor slaap :)

I think I am going to sleep on it first :)

No comments:

Post a Comment

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.