Saturday 2 June 2018

Vordering in speletjie boeke

Ek het intussen weer aan Boetie se speletjies boek gewerk. Ek wou oorspronklik 'n Minion maak waarvan al die liggaamsdele en klere gepas moet word, net soos met 'n "Mr. Potatoehead" maar ek het later daarteen besluit. Ek sien toe dat Boetjie speel so lekker met Sussie "Trek my aan" bladsy, so toe maak ek sy eie een:

I have been working on DS's quite book again. Originally I wanted to make a Minion, in the style of Mr. Potatoehead, but I decided against it. I noticed that he was playing with DD's "Dress Me" page in her quite book, so I decided to make his own one:





Ek moet erken ek raak nou bietjie moeg vir hierdie projek. Ek werk al sedert Januarie daaraan...Maar ek moet deurdruk en dit klaarmaak, voordat ons die volgende keer weer vlieg of langpad ry. Dis egter moeilik en ek stry met myself om nie lui te raak nie...Vir Boetie is daar nog 2 speletjies en die voorblad oor. Sussie se boek het nog 'n ent om te gaan...

I will admit that I am starting to get tired of this project. I have been working on this since January...But I need to push through and finish this, before we fly again or hit the road. It is however difficult and I am fighting with myself not to get lazy...For DS's book there are 2 activities and the cover left to do. DD's book still has a long way to go...

Wat doen julle op hierdie lui-lekker Saterdag?

What are you doing on this lazy Saturday?

1 comment:

  1. Well done on DS's quiet book! Before you know it's done! :) Lazy Saturday? Not for me; I finished another red and white quilt and have been 'fighting' with pillow cover zippers! UGH! Lazy Sunday for me. :)

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.