Tuesday 7 January 2020

Bloggers BOM Bokant Klaar


Voorspoedige Nuwe Jaar aan almal! 

Die bokant van die Bloggers BOM kwilt is klaar. Ek het vanmiddag die gekleurde randstrook vasgewerk. Die grootte is nou om en by 113 cm by 138cm.

Ek bevind myself in 'n vreemde posisie waar ek nou 2 kwilt bokante het wat klaar is, maar wat wag vir batting en die rugkante. Gewoonlik werk ek so dat ek een kwilt op 'n slag klaarmaak...Moet sê ek geniet die gevoel :)

Nou kan ek terugkeer na my DJ kwilt en die borduur Kerskwilt.

Happy New Year to everyone!

The top of the Bloggers BOM quilt is finished. I added the coloured border this afternoon. The size is now about 44.5" x 54.5".

I find myself in a peculiar position where I have 2 quilt tops finished and waiting for batting and backing. Normally I work in such a way that I finish one quilt at a time...I must admit that I am enjoying the feeling :)

Now I can return to my DJ and Embroidery Christmas Quilt.

4 comments:

  1. The quilt looks great! Do you always have to order your backing and batting -- I know Astrid from your island says she usually orders. I will love to see your Dear Jane blocks again.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Dankie, en dankie ook vir die inloer Susan!

      Delete
  3. Love the scrappy border, it looks great!

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.