Saturday 19 October 2019

Nog 6 blokke klaar

Ek het die laaste 2 weke nog 6 blokke klaargemaak vir die Dear Jane kwilt, en ek het 'n paar blokke herstel ook.

I completed 6 more blocks for the Dear Jane quilt the last 2 weeks and I repaired a few blocks as well.

In die linkerkanste blok was nie al die Nine-patches in lyn gewees nie, so ek het dit herstel. Die driehoek is 'n nuwe blok, maar ek het oorspronklik nagelaat om 'n naattoelating aan die onderkant te los en het dit besef nadat ek die hele blok voltooi het. Ek het net die onderste pers gedeelte vervang.

For the left block, the Nine-patches didn't line up properly, so I fixed that. The triangle is a new block, but after I completed it, I realised I never had a seam allowance at the bottom of the triangle. So I replaced the bottom purple part.
 

Die pienk blok links is ook 'n nuwe blok en het dieselfde probleem as die geel blok gehad, in die sin dat die buitenste randstroke was nie groot genoeg om 'n ordentlike naattoelating te hê nie, so nadat ek die pienk blok gemaak het, het ek beide blokke se randstroke vervang met brëer stroke.

The pink block on the left is also a new block, and ended up having the same issue as the yellow block, which was that the outside borders weren't wide enough for proper seam allowances. So after I finished the pink block, I replaced both blocks' borders with wider strips.


Met hierdie blok het ek gesukkel om die blok die regte grootte te kry. Ek was alles tussen 1/8" en 1/2" uit gewees. Ek dink die feit dat ek 11pm nog aan die gang was het nie gehelp nie ;) Ek het die driehoeke 3 keer vervang, voordat ek tou opgegooi het. Die volgende dag het ek net nodig gehad om 1 driehoek te vervang. Die blok is nie 100% 5" groot nie, maar dis naby genoeg.

I really struggled with this block to get it the right size. I was out from 1/8" to 1/2". I think that fact that I was still sewing at 11pm didn't help ;). I had to redo the triangles 3 times before I got fed-up. The next day I had to change one triangle only. The block isn't 100% 5" big, but it is close enough.


Uitgesluit al die herstelwerk, is hierdie dan my werk vir die laaste 2 weke

Excluding all the repairs, this is my work for the last 2 weeks.

Dusvêer het ek 350 stukkies materiaal vasgewerk. Die Dear Jane kwilt se totale "piece count" is 5 602 stukke. Ek wonder of dit die "sashing" insluit?
Korreksie - ek het 375 stukkies materiaal vasgewerk. Ek wou al die blokke wat reeds voltooi is neerskryf, en die hoeveelheid stukkies per blok, toe ek besef het dat ek het 'n optelfout gemaak.

So far I have sewn 350 pieces of fabric together. The Dear Jane quilt's total piece count is 5 602 pieces. I wonder if that includes the sashing? 
Correction - the piece count is 375. I wanted to write down all the completed blocks and their piece count, when I realised that I made a counting error.

2 comments:

  1. I remember that making that quilt so well - some blocks and triangles were so hard to make and others were easy as could be

    ReplyDelete
  2. I never tire of seeing Dear Jane blocks.

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.