Tuesday 22 May 2018

Bietjie borduurwerk

Ek neem 'n blaaskans van die speletjies boeke. Dit lê steeds en loer vir my op die tafel, maar vir eers kan dit maar net daar lê.

Intussen het ek hierdie borduurstuk gesien op Aimee se blog Little Dear Tracks. Ek het die patroon gesien en dadelik aan 'n vriendin gedink by wie dit sou pas. Ek maak hierdie patroon in skakerings van blou en bruin.

I am taking a break from the quiet books. It is still lying on the table and "looking" at me, but for now it can just stay there.

In the meantime I saw this embroidery pattern on Aimee's blog Little Deer Tracks. I saw this and immediately thought of a friend that this will go with. I am embroidering this in shades of blue and brown.


'n Bietjie van nader bekyk, vir die detail wat ek reeds klaar het...

A closer look at the detail of that which is already done...


Tot later!

Until later!

No comments:

Post a Comment

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.