Saturday 7 April 2018

Legkaarte (1)

Hierdie was 'n redelike produktiewe week, wat die stil speletjies aan betref. Ek het 3 van die 6 legkaarte gemaak vir Boetie se boek.

This was a reasonably productive week with regards to the quiet books. I managed to finish 3 of 6 puzzles for DS's book.

Legkaart 1 - Reƫnboog / Puzzle 1 - Rainbow





Legkaart 2 - Narvish / Puzzle 2 - Clown Fish

Ek het 'n inkleurprentjie, wat maklik sal kan dien as 'n appliek patroon, geneem en dit as 'n templaat gebruik vir die legkaart.

I took a colouring picture, which can work easily as an applique pattern, and used that as the template for the puzzle.




Legkaart 3 - Tetris blokkies / Puzzle 3 - Tetris pieces

Die legkaart het 'n bietjie dinkwerk gekos, om seker te maak al die blokkies pas in mekaar om een groot vierkant te maak. Alhoewel die doel is om die een groot vierkant te maak, hoop ek dat hy verskillende vorms en kombinasies met die blokkies sal poog.

This puzzle took some thinking, to make sure all the pieces fit together and make one large square. Although the objective is to make the one big square, I hope that he will attempt different combinations and forms as well.




Hierdie was pret om te maak. Ek hoop die ander legkaarte is net so pret.

Lekker naweek!

These were fun to make. I hope the other puzzles will be just as fun.

Have a fun weekend!

1 comment:

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.