Saturday 2 June 2012

En toe is my gare op...


Hier sit ek, heel gelukkig agter die naadlwerkmasjien. Eweskielik vra 'n klein stemmetjie vir my: "hoeveel gare het jy oor?" Ek bekyk die tol in die masjien, en merk op dat ek nie veel gare oor het nie. Ek staan op en gaan na my gare kassie, en merk op dat ek gladnie meer van hierdie gare het nie...hmmm. Dit beteken ek moet nou eers weer gare koop voordat ek verder aan Boetie 1 se kwilt kan werk. Ek het egter redelike goeie vordering gemaak hierdie naweek.

Here I am, very happy behind the sewing machine. Suddenly, a little voice asks me: "how much thread do you have left?" I study the spool in the machine, and notice that it is almost finished. I get up and go to my thread cabinet, and notice that I don't have any more of this thread...hmmm. This means that I need to buy some more before I can go on working on Brother 1's quilt. I did however manage to make some good progress on it this weekend.


Nog net twee rye en die randstrook, dan is die bo-kant klaar.
Geniet jul naweek!

Just two more rows and the border, and then the top is finished.
Enjoy your weekend!

1 comment:

  1. Is dit wat brunch by Mugg n Bean in Bagatelle aan 'n mens doen?!!!

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.