Monday 27 February 2012

Halfpad daar, en gepla met die maan

Ek het hierdie naweek weer bietjie agter nie naaldwerkmasjien gesit. Uiteindelik het ek die bokant klaar van Ma se tafeldoek. Nou net die agterkant vaswerk, en dit in die pos gooi. (Ma, lyk darem verras wanneer jy dit in die pos kry asb :) )

I did some sewing this weekend. I finished the top of Mom's tablecloth, at last! Now is it just adding the back and putting it in the post. (Mom, please act surprised when you receive this in the mail :) )


Die fout wat ek begaan het was om die horisontale shashing 1/4" te kort te knip. Ek het eers gedink om nog stroke te sny, omdat ek nog genoeg materiaal het, maar het later besluit om hulle eerder nog korter te sny, en dan hoek "stene" (die klein gekleurde blokkies) in te sit. Dit lyk vir my eintlik vrolik.

The mistake I made was to cut the horizontal shashing 1/4" too short. At first I wanted to cut new strips, since I had enough fabric, but later decided to cut the existing strips shorter, and add some corner "stones" (the small coloured blocks). To me this looks a lot prettier.

Ek weet nie van julle nie, maar ek geniet dit om na die sterre te kyk. Hier in Mauritius, veral aan die Weskus waar ons bly, is ons gelukkig genoeg om nie te veel lig besoedeling te ervaar nie, en is die sterre baie sigbaar in die aande. Vrydagaand het ek weer 'n wonderlike sig gesien. Die Maan, Venus en Jupiter almal in 'n ry. Gisteraand was hulle in 'n tipe driehoek, en hulle behoort weer teen Woensdag/Donderdag almal in 'n ry te wees, maar die keer is die maan bo Jupiter. (kliek op die prentjie om dit groter te maak)

I don't know about you, but I enjoy looking at the stars. Here in Mauritius, especially on the West Coast where we live, we don't have as much light pollution, and thus the stars are easier to see at night. On Friday night, I saw this wonderful sight: the Moon, Venus and Jupiter all in a row. Last night, they where in a triangle formation, and about Wednesday/Thursday they should be in a row again, with the boon on top of Jupiter. (click on the picture to make it bigger)



Dis dit vir eers. Tot later! / That's it for now. Until later!

3 comments:

  1. Mom's table runner looks great! The small colorful squares make it look more 'fresh'.
    No, can't say I'm that interested in the stars, but I love to watch the moon, since it is upside down here! :)

    ReplyDelete
  2. Die runner lyk pragtig en ek belowe om baie verras te wees wanneer ek dit ontvang!!!! Gewonder wie is Venus se maat want hou hul al sedert verlede week dop. Lyk so mooi met die groeiende sekelmaan.
    Astrid, once I've received the runner you must come over for tea and scones!!!!

    ReplyDelete
  3. when we visited the state of Utah last fall we had great views of the stars also - little light because towns were few and far between. Table runner looks great.
    Karen

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.