Tuesday 3 January 2012

Voorspoedige Nuwe Jaar!



Voorspoedige Nuwe Jaar hier vanuit Mauritius. Die nuwe jaar is verwelkom met lieflike vuurwerk-vertonings.

Tot op hede het ek nog nie my jaar beplan nie, en sal later my projekte en mikpunte vir die jaar bepaal.

Happy New Year from Mauritius. Die new year was welcomed with lovely fireworks.

Currently I have not planned my year, and will later decided on my projects and goals for the year.

Wat ek graag wil julle wil wys, is my laaste voltooide kwilt vir 2011 - Die Padda Kwilt.

Die kwilt was saam met ons op "vakansie" en ek het dit in die laaste week van Desember klaargemaak. Dit is ook aan die persoon gegee vir wie dit gemaak is, en sy was BAIE opgewonde :)

What I want to show you, is my last completed quilt for 2011 - The Froggy Quilt.

The quilt was taken along on our "holiday" and I finished it during the last week of December. I also gave it to the person for whom it was made, and she was VERY excited :)

Voorkant / Front


Agterkant / Back

Nou, om weer in roetine in te kom...Lekker dag!

Now, to get back into routine...Enjoy your day!

4 comments:

  1. Van harte de beste wensen voor 2012.
    Wat een grappige quilt is dat geworden.

    ReplyDelete
  2. Happy New Year!

    What an adorable quilt! :-)

    ReplyDelete
  3. HAPPY NEW YEAR! I can just imagine the lucky new owner of the quilt! :)

    ReplyDelete
  4. Een heel gelukkig nieuwjaar Elzaan!
    Je kikkerquilt is ontzettend leuk geworden.

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.