Sunday 25 September 2011

Blogger's BOM en 'n paar ander goed

Die eerste dag en eerste patroon van die Blog of the Month, aangebied deur Jackie van Canton Village Quilt Works, is hier! Gaan na Sherri se blog A Quilting life, om die patroon en instruksies te kry.

Aangesien die materiaal behoeftes nie bekend is nie, het ek besluit op hierdie seleksie:


Die agtergrond materiaal, is wit "tone on tone", wat ek uit my huidige stash uitgehaal het. Die kleur materiale, kom van Noorwee, waar my geliefde vriendin dit vir my gekoop het. Oorspronklik wou ek hierdie materiale vir 'n ander projek gebruik het, maar ek dink dit sal meer spesiaal wees om dit vir hierdie projek te gebruik.

En dan, natuurlik, my weergawe van die eerste blok:

(Dit lyk nie so op die foto nie, maar die blok is wel plat en reguit)

Wat die res van my projekte betref:

Die Raggedy kwilt word tans ge-baste. 


Ek is darem al so 'n derde weg in die proses. Dit is baie lekker om hierdie outjie uit die kas te haal, en dit klaar te maak. Ek speel nog met idees vir die kwiltwerk, maar ek weet darem al wat ek met die sashing gaan doen.

Die appliek projek - die gerf blomme - vorder ook. Ek moes die vaswerk volgorde bietjie verander. Ek het bloot nie vooruit gedink nie, en toe ek my kon kry, is die eerste stel blomme klaar, maar die volgende stel stingels moes eers vasgewerk word. Beginners' mistake! Die lint is ook verwyder, maar ek het reeds 'n plan om dit op die einde weer in te werk.


Dis hoe ek my lui Sondag spandeer het. Hoe was jul dag?

Tot later!

4 comments:

  1. Your color choice for the BOM is pretty. Happy quilting.

    ReplyDelete
  2. Such a lovely bunch of projects! Thanks for showing them off. :-)

    ReplyDelete
  3. Good choice of colours for your first block. Now we have to wait a whole month for the next block. What will we do to keep busy?

    ReplyDelete
  4. Lovely colors :) it was fun wasn't it. Looking forward to see what's in store for us next month.

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.