Saturday 30 October 2010

Verslawings

Ek het iets wat ek moet bely - ek is verslaaf....AAN BEKERS!

Daar is nie 'n beker wat ek kan verby laat gaan, sonder om eers dit te bewonder en te oordink, oor waar dit die beste in my huis sal vertoon nie. Waar ookal ek kom, wil ek 'n beker hê. Ek het bekers met strokiesprente op, bekers wat ek as geskenke vir my verjaarsdae en Kersfees gekry het, bekers as aandenkings van plekke wat ek besoek het...en so kan ek aangaan. Dus, toe ek gister gaan inkopies doen het, kon ek myself net nie help nie...

Die een verskaffer - Nescafè - gee bekers met hul koffie produkte weg. Toe ek weer kyk, is hierdie twee in my hand:


Maar nou kom my probleem in...julle sien die beker aan die regter kant - die een met die groot glimlag? Daar is nog twee sulke bekers, met ander gesiggies op. Ek het gister hard met myself baklei, om nie 4 maande se koffie voorraad aan te koop nie. Maar ek kan dit ook nie verdra, om net 'n gedeelte van 'n stel bekers te hê nie. Hoe nou?

Een van my gunstelling bekers is hierdie een, wat my vriendin uit London vir my gebring het:


Dis natuurlik ook die beker wat ek saam gebring het, terwyl ons hier in Mauritius woon. Meeste van my versamel bekers het krake in, of het 'n stukkende plek iewers, en ek wou dit nie waag om hulle oor te bring nie. Gewoonlik word my bekers (wat ek versamel) bo-op my kombuis kaste vertoon. En soms sal ek hulle gebruik ook.

Wel, tyd vir my om te gaan koffie drink - in my nuwe bekers.

Waaraan is julle verslaaf?

Groete!

2 comments:

  1. Cups are fun to collect. You've got some great ones! What am I addicted to? Coffee! :-)

    ReplyDelete
  2. LOL! You are worse than me! :)) I have a soft spot for mugs too, perhaps you have noticed? I try to control myself when I see nice mugs, but sometimes I just have to! My addiction? Not much, I love cats, cows and roosters, but I have only a few.

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.