Monday 16 August 2010

Ek voel baie geëerd

Wow! Wat 'n verrassing! Vanoggend, toe ek my eposse lees, het hierdie verrassing my ingewag...


Michelle, by The Desert Quilter, was so gaaf om hierdie toekenning aan my oor te dra. Michelle, baie dankie vir hierdie groot eer! Dit word opreg waardeer.

Daar is egter 'n paar reels:
  1. Ek moet die persoon bedank wat dit aan my gestuur het - Weereens, dankie Michelle!
  2. Ek moet 7 dinge oor myself vertel
  3. Ek moet dit aanstuur na 15 ander mense

So iets van myself...
  1. Ek is versot op Fantacy boeke (toorkrag en drake-tipe)
  2. Alhoewel ek die oudste kind is, is ek ook die kortste
  3. Ek geniet dit om met syfers te werk
  4. My gunstelling musiek kunstenaars is Nicholis Louw, Celine Dion en Bryan Adams...het amper vir Retief Burger vergeet!
  5. My gunstelling kleure is blou, groen en wit, alhoewel ek deesdae ook meer neig na geel, oranje en pers
  6. My ouderdom word gewoonlik jonger geskat as wat ek is :-)
  7. Ek hou van wasgoed was, maar nie skottelgoed nie

Graag wil ek hierdie toekenning aanstuur aan:
  1. Quilitng Daze
  2. Fleurette by Fleur's Place
  3. Erin by One Piece at a Time
  4. Kaaren by The Painted Quilt
  5. Leah Day by 365 days of Free Motion Quilting
...Uhm, die ander aan wie ek dit graag wil stuur, het reeds hierdie toekenning ontvang, of het 'n besluit gemaak om nie toekennings te ontvang nie. Dus, die van julle wat my blog lees, neem hierdie toekenning, en dra dit oor aan iemand wat jou geinspireer het.

Sjoe, wat 'n verrassing!

Groete vir eers

Elzaan

4 comments:

  1. Thank you so much for the award Elzaan. I can't find the translator gadget on your sidebar but I think I get the drift. I will post the award on my sidebar and link back here. If you don't mind, I will not be forwarding this award on because everyone in blogland whose paths have crossed with mine deserves one.

    Thanks again for thinking of me.

    ReplyDelete
  2. Congratulations, you defenitly deserve it. Proud of you!!!

    ReplyDelete
  3. You definitely deserve the award. WooHoo!

    Thank you so much for the award, Elzaan - I'm very touched! Like Kaaren, I won't be forwarding this award because someone takes the time to visit my blog and leave a comment they deserve it, as well - the list is long. LOL Thank you for being so thoughtful.

    ReplyDelete
  4. Once again, thanks so much Elzaan for the lovely award.

    ReplyDelete

Jou kommentaar word baie waardeer. Ek geniet dit om jul opinies te lees. / Your comments are appreciated. I enjoy reading your opinions.